poniedziałek, 25 maja 2015

Ale siara!

Macierzyństwo pochłonęło mnie bardziej niż bym sobie tego życzyła.
Komputer kurzy się od dłuższego czasu i błaga o włączenie go. Nie dziś, jutro - i tak już dobre pół roku. Nie mam czasu, jestem zbyt zmęczona.

Nie miałam pojęcia, że tak mały człowiek może pożerać tyle energii. Ale dobrze mi z tym, mimo permanentnego zmęczenia. Dobrze mi. Dzięki temu nie mam czasu na nudę i nicnierobienie. 
Pierwszy rok naszej córeczki minął tak szybko. Wiem , że każdy kolejny będzie gnał coraz szybciej. Chciałabym to zatrzymać. Zatrzymać te wspólne poranki, leniwie spędzane w łóżku. Wiem, że musimy się spieszyć, że musimy wykorzystywać ten czas na stopięćdziesiąt procent. Przecież za niedługo będzie "mamo, oj przestań!".


Siara będzie się poprzytulać ze starą matką. ;)




4 komentarze:

  1. Uwielbiam dzieci, są takie słodkie ♥ Ale czas szybko leci i za chwilę będą dorośli ;/
    Liczę na obserwację.

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/delilah.html zapraszam. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie! a czas leci niesamowicie szybko... dzieci rosną w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny krótki wpis, dzieci są kochane, zwłaszcza własne.

    OdpowiedzUsuń